RSS

Hari Penyampaian Sijil PAPN Kepala Batas 2009




Majlis Penyampaian Sijil PAPN Kepala Batas 2009


Majlis Penyampaian Sijil PAPN Kelapa Batas telah diadakan pada 14 November 2009 di Dewan Auditorium Institut Latihan Perindustrian Kepala Batas, Pulau Pinang.



Majlis ini telah dirasmikan oleh Pegawai Penyelia Kanan Pra Sekolah Jabatan Pendidikan Negeri, Pulau Pinang iaitu Tuan Hj Ramli bih Hj Awang. Turut hadir majlis ini, Pegawai Pemantau PAPN Kepala Batas dari Bahagian Pendidikan Awal Kanak-Kanak, Jabatan Perdana Menteri, iaitu Encik Ahmad Faiq bin Ramli serta Guru Besar Sek Ren Keb Tok Bedu, Puan Zalila, merangkap sekolah 'care taker' PAPN Kepala Batas, Pulau Pinang.


Seramai 5 orang kanak-kanak telah menamatkan persekolahan mereka di Pusat Anak PERMATA Negara Kepala Batas ini dan seterusnya melanjutkan pelajaran mereka ke sekolah-sekolah atau tadika yang berdekatan.


Majlis ini telah dihadiri setiap ahli keluarga kanak-kanak Pusat Anak PERMATA Kepala Batas, Pulau Pinang yang sekaligus dapat mengeratkan hubungan silaturahim di antara pendidik bersama ahli-ahli keluarga kanak-kanak PAPN Kepala Batas. Selain itu juga, pihak ibu bapa dapat mengenali Pegawai Pemantau PAPN Kepala Batas dengan lebih dekat lagi.


Majlis ini turut dimeriahkan lagi dengan persembahan kanak-kanak PAPN Kepala Batas yang berumur 3 tahun yang bertajuk 'Moo Cow Moo Cow' . Alhamdulillah persembahan yang dijalankan oleh kanak-kanak ini berjaya menarik perhatian pen0nton dan mendapat tepukan yang gemuruh.

0 comments:

Catat Ulasan